slide show

Personligalmanacka.se

 
Nu har det gått flera dagar sen jag skrev nåt här men har helt enkelt inte haft lust och så har jag råpluggat körkortsteori, varit på riskettan och tagit lite körlektioner, bl.a idag.. det är snöstorm här och jag såg typ ingenting när jag körde, det var jätteläskigt så tog det väldigt lugnt. Men iallafall kolla in min almanacka från personligalmanacka.se som jag fick hem idag, tycker den blev väldigt bra och fin!
Emma

joo visst är det :) Fin almanacka, skulle också behöva en :)

NICOLE

Vi har också en galen storm! Glad att jag inte körde något idag :)
Jag skulle aldrig klara mig utan min almanacka ;D

Linnéa

Den blev superfin ju :)

Pernilla Johansson

Ja man har inte alltid lust med... jag undrade vart du hade tagit vägen... skönt att se ett livstecken från dig.

Sara Ekman

Fin :)

Boel

Vad fin!

Sv: Verkligen :)

Henrietta Nylund

Åh vad kul! Har också en :)

Clara

Vad fin almanacka och vilken härlig blogg du har! :)

Hoppas din dag har varit bra, kramkram♥

Emelie

Riktigt fin almanacka! :D

linda

den var fin!:D

shazi

det blev den verkligen:)

milina.blogg.se

superfin! hoppas körlektionen gick bra!

Jenny Karlsson

Åh måste passa på att köpa en almanacka jag med, så bra att ha!

Ninni - Vimsiga mamman

Snyggt :)

MATILDA

Vad fin! :D

corneliaeriksson.blogg.se

Snygg kalender! Skönt att vara igång med körkortet :) Lycka till!

Emelie

Hoppas det går bra med körkortet! :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh vilken fin! :)

K- S

Ja vad kul för dig, lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: