slide show

Mitt 2014 - del 12

 
Och såhär var mitt december! Månaden började hemskt, vi var tvungna att avliva min katt den 5:e pga av att hon blev jättesjuk och det var det värsta jag behövt gå igenom förra året, annars så var det en okej månad.
sawo

Fint collage :)

Linnea

Härliga bilder <3

corneliaeriksson.blogg.se

Tråkigt med katten :( Sådant är aldrig roligt. Hoppas att året varit bra i övrigt.

Daniella

Tråkigt med din katt :(

MATILDA

Usch för att avliva djur :(

♀ THE REVOLT ♀

men åh! <3 det där med katten lät förfärligt >.<

milina.blogg.se

beklagar! men din katt har det garanterat bättre nu, så ni tog rätt beslut :)

Emmy Lam

Jättefina bilder! Beklagar att ni behövde avliva din katt :(

Henrietta Nylund

Jobbigt det där med katten :(

Elin karlsson

Ser ut som en bra månad! :)

Pernilla Johansson

Naglarna längst upp i höger är snygga :)

Anna - photography, life, style

Bra att det var en bra månad förutom det tråkiga. :)

Beatrice Jakobsson - Fotografi

Usch vad tråkigt att månaden började dåligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: