slide show

Mitt 2014 - del 11

 
Inledde november med en halloweenfest, bakade halloweencupcakes, fick hem lite roliga nageldekorationer från kina (ebay), köpte den bästa adventskalendern ever (från ciaté med nagellack i såklart!), köpte sims4, målade lite naglar (dom vinröda med guldglittret är typ mina favoriter från 2014), första snön kom fast det var inte så mycket till snö direkt men ändå och sen tog vi fram julpyntet och hade en mysig första adventsfika.
 
Lina Johansson

Åh vad roligt med halloween fest och de vinröda naglarna var superfina!

Sv: Tack så mycket! :D

Linnea

Härlig månad :)

Thea

Oh my! Vilka fina naglar! Gör du dem själv eller på salong? :)

Svar: jag gör dom själv :)
Julia

Pernilla Johansson

Härlig månad... den minns jag, började ordentligt följa dig med dina fina naglar.

Sara Ekman

Så fina bilder :)

Daniella

Vilka fina bilder :)
Sv: Ja eller hur, den är det ^^
Kram!

CAICAIS.BLOGG.SE ~

Låter som ett par bra månader :)

Elin

Åhhh, vill också ha sims 4!

Jessica

Jag slutar aldrig chokas över hur fina naglar du gör! Love it! :)

Celine

Alltså jag kan typ inte beskriva hur mycket jag gillar dina nagleldesigner haha!

milina.blogg.se

åh dom vita nagellacken, så fina!

Emmy Lam

Verkar som en mysig månad i stort ^^

Malin Thorell [ PINKPIERCING ]

Sjukt fina naglar!

Beatrice Johansson

Låter som en bra månad!:)

sv: Ja, jag tycker det med:) Kramisar♥

elinasoderholm.blogg.se

Jättefina bilder! :)

Boel

Härliga bilder :)

Sv: Ja, men helt klart :)

Liborius

många fina bilder:)

Filippa Wallin

Älskar nagellacken! Kram kram!

Kattis

Snygg Halloweensminkning...är det vanlig katt eller något lite vildare?
Åh stjärnhimlen på dina naglar kommer jag ihåg...tyckte dom var riktigt coola!:)

Svar: nä vanlig katt tror jag haha!
Julia

Elin karlsson

Vilken bra månad :)

Svar: Åh tack så mycket!!

Henrietta Nylund

Åhh vad fina dom rödguldiga naglarna var!

NICOLE

Fina bilder :) Så kul med halloweenfest :D Jag och en vän har redan tänkt ut vad vi ska vara nästa år ;D

Jenny Karlsson

Älskar sims, hur är sims 4? Jag är fortfarande fast på sims 2 faktiskt.. tyckte inte alls om sims 3 så bytte tillbaka till 2an haha :)

Svar: gillade inte heller 3an men 4an är roligare men 2an är helt klart bäst :)
Julia

Karin

Alltså wow! Naglarna med stadssilhuetter är fantastiska! Vad tycker du förresten om Sims 4? Själv föredrar jag Sims 3.

Svar: det är kul men gillar 2an mer.
Julia

Rebecka

Lät som en härlig månad, fina bilder!

Amanda Jona [SPONTAN]

Lät som en härlig månad :)

Sanna Preifelt

Alltså jag bara äääälskar hur mkt glitter du har i ditt liv hiih :D Önskar att ett kollage från mitt år kunde vara lika glittrigt :D

Sara

Vilken härlig tillbaka blick :)

- Caroline

Naglarna längst ner till höger var ju ren perfektion!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: