slide show

First nailart of 2015

 
Såhär ser mina första naglar från 2015 ut! Jag tänkte hoppa på en nailartutmaning på insta med olika teman varannan dag under januari, det första temat är 'fresh' och jag tänkte först göra fransk manikyr men det kändes tråkigt och uppenbart så jag gjorde lite ränder, prickar och silverdetaljer istället, det känns fortfarande fräscht men lite roligare än fransk manikyr. Är riktigt taggad på ett nytt nagelår btw, tyckte naglarna i slutet av 2014 blev rätt okej så jag tror 2015 blir riktigt bra!
 
Jag använde:
china glaze - white on white
china glaze - spring in my step
orly - dazzle
essie - set in stones
seche vite top coat
Jenny

Riktigt snyggt!

Julia ♥

Ååh, vilka snygga naglar!! :-)

olivias | mode, foto & vardag

åh så snygga!!

Henrietta Nylund

Alltså shit vad snygga! :D

Boel

Såååå himla fina!

Sv; Verkligen :(

Frida

Otroligt fina! Nu fick jag lust för att måla om mina med!

Malin Wederberg

Åh vad fina :D Vill ha!

Kimmey ~ Kung varje dag

Snygga!

Hanna

Wow vad snygg ljusrosa färg! :D (glömde länka bloggen i tidigare kommentar)

NICOLE

Så gullig design =) Vad heter du på insta? :D

Linnéa

Gud vilka söta <3

Jessica

Åh så grymt snygga! :)

- Caroline

älskar färgkombinationen!!

Pernilla Johansson

Hur får du det silvriga så tätt? eller är det ett speciellt nagellack som blir så tätt...
Snygga och fresha

Svar: först silvrigt nagellack och sen glittret på.
Julia

Celine

Lika snyggt som vanligt!

milina.blogg.se

jättefina :)

Emmy Lam

Så fint och gulligt! Älskar puderrosan :)

Elin

Åhhhhh, alltså gör mina naglar hahah!

Sara Ekman

Åh hur söta som helst :)

Lina Johansson

Åh vad fint, älskar rosa och silver på naglarna!

Sv: Ja verkligen..

Life of Johanna

Tjusigt

michelle bergström

Så fina! :)

Liborius

Blir alltid lika imponerad:)

Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Supersnyggt

Sara

Så otroligt snygga ! Älskar glitter och den rosa färgen :)

Jenny Karlsson

sv: Vad kul att du tyckte om de :)

Jätte fina naglar, vad använder du dig av för tejp när du gör ränderna?

Svar: från nailvinyls.com men jag fick fixa till strecken lite efter att jag tog bort tejpen :p
Julia

JUNITJEJ

Vilka fina naglar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: