slide show

Daily charme

 
Alltså jag älskar såna här dekorationer till naglarna, man behöver inte alls göra något mönster till utan det funkar lika bra till helfärgade naglar också såklart, det piffar verkligen upp! Jag har beställt från daily charme en gång förra månaden och det var inga problem så tänkte klicka hem några fler, hur söta är inte glassarna, klubborna, kronan och munkarna liksom? ♥ dom har även egengjorda nagellack och lite annat till naglarna. Tipstips!
milina.blogg.se

Åh! Ska be min nageltjej att köpa in såna! :D

Emilia

Vilken fin och rolig nageldesign :)

ɑ n n i k ɑ

Så snygga naglar :D

Sanna Preifelt ❤

Mne ååh vad söta. Om jag hade haft fina naglar hade jag lätt velat ha sådana, hihi!

Ida

Åhh vill ha de palmerna ju! Tack för tipset!!

NICOLE

Håller med dig, det är så fint =)

Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vilka söta saker det finns! :)

♀ THE REVOLT ♀

Åh!:D Nice tips!:D Lägg upp bild på vilka dekorationer du beställt hem då du får hem det du beställt ^^

Kimmey ~ Kung varje dag

Snyggt!

svar:visst var dem

Henrietta Nylund

Åh vilka söta dekorationer! Är det billigt där eller? :)

Svar: ja ganska :)
Julia

Linnéa

Åh, vilka fina <3

Elin

Gud så vackert!

Pernilla Johansson

Spännande och se vad du kommer att hitta på nu... :)

Antonija

åh så fina snöflingorna och de små palmerna var!

Kattis

Va fint det blev med snöflingorna...och vilka roliga charms du hittat i övrigt!:)

sv: Det var en toppenkväll!

Sara

Det blir verkligen snyggt med dessa smycken och ännu en gång visar du vackert målade naglar :)

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jättesöta. Hur funkar det med frakt och sådant?

sv: Åh samma här. Jag skulle vilja åka till Paris till våren igen:)

Svar: vet inte exakt vad frakten kostar men den inte är alls överdrivet dyr och nån tull har jag inte betalat nångång när jag beställt grejer från USA!
Julia

Anna

Det är bara så fint :)

Boel

Åh så söta! Bra tips :)

sv: Eller hur :)

Ninni - Vimsiga mamman

Så sött!

Emmy Lam

Oh vad fina!!

Sara Ekman

Åh så söta!!

Amanda Jona [SPONTAN]

Så fina naglar :)

Elin

åh så fint!
sv: kul att du gillade det :D

Julia Jansson

åh va snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: