slide show

Cleaning day

 
Några snabba bilder på mitt rum! Har storstädat det både igår och idag, känns som att jag gjort rent varenda cm av rummet haha men nu är det fint och fräscht igen. Nu ska bara mina vanliga lampor upp i fönstret istället för julstjärnorna.
 
Btw så himla tråkigt att all snö är borta, hade tänkt fota lite när jag kom hem från min syster men då hade all snö redan smält bort..
Amanda Jona [SPONTAN]

Det är ju så himla skönt när allting är nystädat :)

Linnéa

Så bra det blev <3

Lollee

Fint rum!

milina.blogg.se

så fint du har det :)

Emelie

så fint ! :)

Hanna

Älskar känslan när man har ett nystädat rum/lägenhet :)

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

När vi åkte till Paris var det snö här i Göteborg, och jag tänkte också att jag skulle fota den när jag kom hem igen. men då var den borta:( Har inte hunnit fota snön alls:(

Svar: inte jag heller, det snöade igen i förrgår typ men försvann lika fort så hann inte den här gången heller :/
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: