slide show

China Glaze Roadtrip Spring 2015

China glaze tar med oss på en roadtrip i vår! deras vårkollektion ser ut såhär och består av 12 st lack. jag älskar  när alla nagellacksmärken börjar släppa sina vårkollektioner för det finns alltid en massa fina färger att välja mellan! jag har inte riktigt bestämt mig för vilka lack jag ska köpa än men det blir iallafall någon av de ljusrosa och blåa, så fina. ♥ vad tycker ni om kollektionen och vilken är era favorit?
Kimmey ~ Kung varje dag

Vilka härliga färger! :)

Bella

Underbara färger

Jessica

Mina favoriter är nog de två längst till höger på första :) Har aldrig provat nagellacken från detta märke, är de bra? :)

Svar: ja dom är bra! :)
Julia

Sara Ekman

Så fina! :)

Sanna Preifelt ❤

Åh vilka härliga färger :) Jag gillar framförallt Pack Lightly!

Aina Strand

åh gud vilka snygga lack!! :D

milina.blogg.se

Underbara färger!

Katta

Åh china galze är så bra!

Kattis

Jag gillar Licens and registration please...fast hade gärna sett en lite mörkare nyans också i kollektionen. Fast det är ju inte så vårigt iofs!:P

sv: Tackar!:)

ɑ n n i k ɑ

SV: tack så mycket :)

linah

va fiint!

Linnea

Wow, vilken snygg kollektion 💕

Elin

Åh, de fem övre färgerna var ju verkligen underbara!! :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Tack för tipset :)

♫♪ sandra

härliga färger!

Emma Hå

Jag tycker alla färgerna ser tjusiga ut! För sån beslutsångest när vårens alla fina lack kommer, vill ha allihop!

emiza

fina färger


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: