slide show

100115

En liten bildbomb från dagen:
Wilma ville inte vara med på min fina selfie..
brunch på ikea, så gott! den senaste tiden har vi börjat åka till ikea tidigt så vi kan äta brunchen där på morgonen och sen vara klara lagom till affärerna öppnar.
det här köket är så fint, tror att jag har tagit kort på den förut också haha. nästan precis såhär vill jag att mitt framtida kök ska se ut, vitt, fräscht och modernt.
det blev världens snöstorm (det slutade typ nyss..) när vi var påväg hem, det har snöat galet mycket! tror jag ska ta med kameran ut och fota lite imorgon.
myskläderna åker alltid på så fort jag kommit hem.
köpte en massa ramar som sitter ihop där jag ska sätta in bilder som jag tagit själv, tror det kommer bli jättefint!
presentpapper+matchande snören.
det jag skulle ha från ikea var ett nytt sängbord och en ny klädställning men fick med lite annat smått också! visar allt sen när det är klart. gillar ni mitt påslakan btw? jag fick den i julklapp och älskar den.
Linnéa

Härliga bilder och fina inköp + julklappar :)

Daniella

Fint ditt rum ser ut, vad många VS du har :o
Sv: Ojah, de är mysiga ^^

Sara

Ja det köket var riktigt fint ! :)

♀ THE REVOLT ♀

Söt snap xD Det där köket var snyggt!:D dock kanske inte direkt min smak för det var lite föör vitt, men snyggt var det iaf ^^

Sara Ekman

Nice :)

- Caroline

Kul att se!

Julia Jansson

vad många VS du har! vilken är din favorit? :

Svar: pure seduction :)
Julia

Lotta Englund

Åh jätte fint påslakan!

milina.blogg.se

riktigt fint kök! :)

Ninni - Vimsiga mamman

Så härliga bilder :)

Katta

Ser ut som en bra dag :D Så många VS du har!

ɑ n n i k ɑ

Mums!

Pernilla Johansson

Gott att när man har nära till IKEA...
Tyvärr är det väl för nära för min del så det blir inte att man åker dit på brunchen...

Svar: har inte så nära till ikea, tar typ 45 min minst att köra dit :)
Julia

Anna - photography, life, style

Så fint :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: