slide show

Valentines day nails

 
Två st alla hjärtans dag naglar som jag målat igår och i förrgår. Tyvärr så gör den rosa färgen från OPI som jag använt på båda naglarna inte alls rättvisa på bilderna, den ser typ helt annorlunda ut i verkligheten, så synd för det förstör ju lite.. men vad tycker ni om naglarna?
Alicia

Åhh naglarna är jättefina! Shit vad duktig du är!

NICOLE

gulligt!

Elin Almqvist

Herregud vad fina! Vill också kunna vara så duktig!

Linnéa

Gud vilka söta <3

Beatrice Johansson

Så himla fina de två alternativen var:)

sv: hihi, jag med:) Kramisar♥

Hanna G

Hjälp vad du är duktig!!!!!

Ida Lindborg ♡

ååh så fina!

Sv: Tack så mycket! :D

Celine

Så galet snygga!

Amanda Persson

så himla fina tycker jag att dom är, förstår inte hur du kan!! så himla duktig, kram :D

Madde

superfint! Du är så duktig :)

Pernilla Johansson

Som alltid gör du fina naglar... vilket pill

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Super snygga! :)

Elin karlsson

Glad alla <3 dag fina du! Så söta

Sara Ekman

så söta :)

Boel

Super fina naglar!

Sv: Tack snälla :)

shazi

men gud va snygga!

Elin

Kan man anställa dig som personligt nagelfixare? Hahah. Hade gärna haft dessa naglar igår, så otroligt vackra!

Sara

Super fint!! :D

Hillevi

Nej så söta!

jonna

Ja, det var det :)

Åh, så fina!

maria

Hej
tänkte bara höra om du visste något bra ställe att beställa nail sticks alltså typ stenar som man kan dekorera snyggt på naglarna.. har kollat lite på lightinthebox. men hittar inte exakt dom jag vill ha..
har du något bra tips på någon sida man kan beställa sånna?
tacksam för svar! (Ps. du är ssjukt duktig, älskar din blogg♥♥:)

Svar: Köper nästan alla mina nagelgrejer på ebay (allt finns där) eller dailycharme.com :)
Julia

Malin ♔

Jättefina naglar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: