slide show

New in from nelly

 
Hämtade ut ett paket från nelly idag med lite fina saker i, bl.a jeansen jag bloggade om för ett tag sen, hade världens beslutsångest (typiskt mig) om jag skulle köpa dom eller inte för det är ju så svårt med storlekar på jeans men chansade ändå på ett par 36or och dom passade perfekt, woho! Köpte även dom där vita bootsen, älskar att dom är helvita, dom var dock liite stora (tog en storlek mindre än vad jag brukar ha men det är inget större problem, bara att slänga i en extra sula) och 2 vita tröjor dock så fick ni bara se en av dom på bilderna, outfitbilder kommer ju sen ändå.
rememberthiis.blogg.se

Snygga!

Madelene

Snyggt ! :)

SV: Ja, visst var dom söta :)

Melinda

vad fin du är :O

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Skorna är så snygga!

Jenny Karlsson

guuud så snygga skorna är!!

Hanna

Snygga kläder och skor! Vars ifrån är halsbandet? :)

♀ THE REVOLT ♀

Jag brukar också ha beslutsångest när jag ska köpa saker >.< Usch! hur som helst, fina saker ochjätte fin är du!:D

Svar: jaa jag har det varje gång typ haha! tack snälla du :)
Julia

Nelly

Så roligt med lite nytt i garderoben och härligt att du lyckades pricka in rätt storlek på jeansen! :)

Sara Ekman

kul med paket :)

N

Snyggt!

Linnea

Hihi, ja det blev en riktigt mysig onsdagskväll med te och bokläsande :)

Tjusiga :)

Emelie

Så fina saker! :)

Sara

De skorna var sjukt snygga :) Och svarta jeans är alltid snyggt :)

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Fina köp. Jag verkligen hatar att köpa byxor. Varje gång blir jag påmind om hur jävla tjock jag är:(

Svar: det är du ju inte :)
Julia

Caroline

Sjukt snygga skor!!

Rebecka

Snyggt!

Elin Almqvist

Skorna var helt to die for?? hur fina som helst!

Henrietta Nylund

Så kul med nytt!

S A N N A ♥

Åh vad snygga jeans hur mycket kostar dem? Kan du skicka länk med byxorna t mig är du guld värd xx

Svar: http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/jeans/miss-selfridge-200432/ripped-knee-jeans-350295-14/
Julia

Linn

så snygga boots!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: