slide show

Månadens design - februari

 
Några av mina naglar från februari, vilken är eran favvis?
linah

älskar alla:D

Elin karlsson

Jag tycker att 1,2.3 och 6 är såå fina!! :)

Jessica

Alla är så snygga! Men nummer 4 och 5 är mina favoriter :)

Ebba

Nr 7, älskar dom!!!

Svar: åh tack så mycket :)

Emma :3

5 & 6 är mina favoriter :D

sara

Super snygga naglar!! Kan inte välja! :D

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Superfint! Nummer 2 och 5 är nog mina favoriter :)

N

Åå snygga!

Linnéa

Snygga allihop men skulle nog välja nr 3 & 5 <3

Boel

Kan inte välja alla är så fina :D

Sv: verkligen :)

Sara Ekman

Leonaglarna :)

Elin

2,6 och 7an är himlans fina! :)

Ellen

Sjukt fina! Nummer 6 är nog min absoluta favorit :)

Ida Lindborg ♡

så fina bilder!

Sv: Tack så mycket :)

Katta

Så snygga alla! Kan ej välja!

Anna Fotografi

Så fina :D

Thea

6:an är min absoluta favvo!
Hur ofta fixar du naglarna? :)

Svar: lite olika men den här veckan har det blivit typ 3 ggr :)
Julia

Emelie

Alla naglar var superfina men mina favoriter måste nog vara 1:an och 6:an:)

bookofems.blogg.se

jag önskar jag var likaduktig på att göra mina naglar som du är!! :D

NICOLE

Fina :) Kanske fyran :)

Elin

Älskar nr 6, ser ut som rymden :D

Amanda

Nummer 2 är min favorit! kram :)

J E N N I F E R

så snygga, älskar nr 5!

Jossie

Helt klart dom där rymdnaglarna!!

Caroline Blomberg

nr fem är nog min favvis!

JOSEFINSDREAM.SE

WOW! GORGEOUS. Can't pick.
Va kreativ du är :)

alice

Älskar alla men tror jag tycker 5 är ballast :D

jonna

Jaa, alltid lika kul att shoppa skor!

1 och 6 är mina favoriter, sååå snygga :)

Pernilla Johansson

Nr 6 så klart... gillar verkligen de galaxy naglarna

Irini Vanessa Argiri

Svårt o välja men tror 5an! :)

Linn

Den 5:e :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: