slide show

5 sanningar

* Jag hatar att vara kort! Eller ja såå kort är jag inte, är precis 160 men vill gärna vara några cm längre så jag kan ha klänning och sneakers samtidigt utan att klänningen blir för lång och så kan jag knappt köra bil när det är soligt ute för solen lyser rakt in i ögonen (solskyddet hjälper inte eftersom att den sitter för långt upp på våran bil).. var ute och körde häromdagen och då lyste solen på isen på vägen också så även den bländade mig, jobbigt läge haha. #shortproblems
 
* Går inte ut utanför huset utan läppsyl och klocka, känns så tomt utan det haha.
 
* Är född och uppväxt i västmanland men har bott i 2 olika städer som dock ligger nära varandra.
 
västerås. där har jag dock inte bott men vart där 584695 gånger.
 
* Kan inte sova om det är för ljust inne, är t.ex lampan i hallen tänd kan jag inte somna om jag inte är extremt trött då. Vill inte heller stänga min dörr helt för att katten ska kunna komma in/ut från mitt rum liksom. Är mer känslig mot ljus än vad jag är mot ljud, ibland stör jag till och med på när skärmen på iphonen är på (typ när det händer nåt på instagram osv) så jag vill ha det så mörkt det bara går.
 
* Jag är en riktig periodmänniska, just nu har jag kommit in i nudlar med kycklingsmak period haha, kan äta det varje dag känns det som (innan det var det sallad med fetaost och kyckling) men sen när jag tröttnat vill jag aldrig mer äta det hehe. Men det gäller inte bara mat såklart utan allt annat med. Förresten älskar jag kyckling i nästan alla former, det tröttnar jag aldrig på!
 
 
Tycker det är så svårt att komma på sånt här för allt känns så ointressant liksom haha men vill ni ha mer personliga inlägg?
Emelie

Väldigt kul att läsa!! :D

Svar: kul att du tycker det :))
Julia

Emelie

Vad roligt att läsa! :)

shazi

älskar din jacka/kofta, vart har du köpt den?

Svar: vero moda :)
Julia

Sara Ekman

Kul lista :)

S A N N A ♥

Kan inte heller sova om det är för ljust inne:)

Ellen

Jag älskar sådana här inlägg :D

Elin karlsson

Vilket bra inlägg! Roligt att läsa :)

Linnéa

Fina bilder :)

Hanna

Jag tyckte det var roligt att läsa lite mer om dig så det hade varit roligt med fler liknande inlägg :)

NICOLE

Jättekul med sånahär inlägg :) Kan verkligen hålla med på sista punkten med perioder :) Sån är jag med!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilket bra och roligt inlägg! :)

Amanda Persson

tycker också det är svårt att komma på sanningar om sig själv, men ja det är intressant att läsa :)

Anna Fotografi

Verkligen jättefin bild :D

Madde

Kul att läsa! Jag är också kort, och känner igen mig i det du skriver, jag är dock ännu kortare - är knappt 150, haha :/

Henrietta Nylund

Riktigt kul att läsa ju!

Boel

Intressant :D

Sv: Visst är den :)

Ida Lindborg ♡

ååh hahah jag kan inte heller sova när det är tänt haha, måste alltid ha mörkt. Älskar när det är mörkt! :D

Sv. tack så jättemycket! :D

maria at inredningsvis

ÅHHH jag vill ha VÅR när jag ser det fotot :) hoppas du haft en fin alla hjärtanshelg

Ny post..mitt sovrum före efter sänggaveln med stoort S :)

jag önskar en skön ny vecka

LOVE Maria

Nelly

Vilket roligt inlägg :D
Hihi ojdå, har fått uppfattningen om att du varit längre! :) Men det är ju inte så kort! ^^ Haha, mitt #tallproblems är tvärtom att jag är för lång för kläderna och att det inte alltid hjälper att ha bilsätena i bott x'D

Svar: kul att du gillade det :) haha nä men hade gärna varit några cm längre iallafall :p
Julia

ebba

kul att veta :)

Caroline

Rolig lista! ^^

N

Själv så är jag 180.. haha lite för långt

MATILDA ROSQVIST

Hatar också att vara kort haha, är 1.63 men alla mina vänner är mycket längre :o

Pernilla Johansson

Kyckling är min favorit också... hehe är också mer ljuskänslig än ljud... men har lyckats med att somna innan jag hunnit släcka lampan... då har man varit riktigt trött.

Jenny Karlsson

Känner igen mig i den sista.. har jag en period jag gillar något äter jag bara det tills det kommer något nytt haha :(

Sara

Åh så roligt att läsa ! Jag vill med vara lite längre, är bara 162 och skulle gärna vara 165 iaf :)

Svar: kul att du tycker det :) ja samma här haha :)
Julia

♫♪ sandra

kul att läsa :)

Linn

ja gärna flera personliga inlägg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: