slide show

Shady lady

 
I dagens lucka fick jag ett silverfärgat lack, jag vet inte hur mycket det syns på bilderna men den är lite mörkare irl och jag vet att jag sa att jag gillar silver mer än guld igår men tycker lite sådär om den här, den är fin men det finns liksom finare silverfärgade nagellack än den här. Alla borstdrag och utväxten från gelén syns väldigt tydligt också. 2 lager. Vad tycker ni?
Netti Starby

Jag tycker att färgen är jättefin! Kram

Cassandra Haraldsson

Superfint!

Carina Marianne Holst

Läckert :)

Amanda

jag tyckte att den var grymt snygg! :D

Frida

Snyggt med silver, perfekt till nyår :)

a n n i k a

Fina naglar :D

johanna

fin färg!

Pernilla Johansson

Jag gillar den. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: