slide show

Raspberry collins

 
I lucka 14 fick jag det här lacket, den är lite mer åt det hallonröda hållet typ, lite mörkare irl än på bilderna, superfin iallafall. 2 lager. Tycker ni om färgen?
Felicia - Everyday - Fashion - Modeling

Åh vad fint:)

NICOLE

Jättefin färg! :D Sån man blir glad av :)

Malin Wederberg

En färg helt i min smak :D

Emma Engström

Åh, superfin färg! :)

N

Fin färg :D

Terese

Superfin!

sv: Tack så himla mycket! :)
Kram

Pernilla Johansson

Jag tycker den är fin :)

Frida

Älskar färgen! :)

MALIN

Vilken underbar rosa färg! Den blir ju perfekt att ha under sommaren :) Kram

linah

åh så fint, en utav mina favvo färger <3

Emma

Snyggt! :)

VERONICA - fashionblog

Älskar färgen! Så så fin!!

Emma Grann Fotografi

Snyggt!! :D

Henrietta Nylund

Härlig färg!

SOFIA

Superfin färg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: