slide show

Miracle on 34th

 
Idag fick jag ett guldglitter från kalendern, blandade inte ut det med ett nagellack den här gången utan strödde bara på det över naglarna över ett guldigt nagellack. (ja det var glitter typ överallt haha!) Jag är ju mer för silver än guld men det är fint ändå, passar perfekt till jul och nyår. Gillar ni det?
Eleonora Adriana ♥

Fiiint!

NICOLE

Superfint till jul & nyårs som du säger :)

Felicia - Everyday - Fashion - Modeling

Åh vad fint :)

Malin Wederberg

Fint till festligheter som du säger :) Jobbigt att det hamnar överallt.

Frida

Snyggt somvanligt :) Du har alltid så fina nagellack och du tar så fina bilder på dem :)

Svar: tack :)!
Julia

Netti Starby

Vilken läcker färg och perfekt till nyår :-D Kram

Ebba Rooth

Wow vad snyggt det blev ! :)

johanna

snyggt! :D

linah

omg!! glitter:D haha, fastnar alltid för glitter! <3

N A T H A L I E

Wow så snyggt, vilka perfekta jul och nyårs naglar! ;) kram

Terese

Superfint!!

sv: Tack fina!
Kram

Isabella Huynh

gud vad fint, perfekt till nyår!

Henrietta Nylund

Riktigt fint :)

V I L M A L A ♔

guld är ju så himla fint! kram

Emma Engström

Så snyggt! :)

Celine

Jag tyckte det var jättesnyggt!

Lis Mari

Jag är mer för guld än silver! Älskar därför det här lacket!

Pernilla Johansson

Är inte mycket för guld heller och gillar mer silver. Men i vissa tillfällen passar guld lacken.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: