slide show

Min sötnöt

 
Min knäppa (men söta) katt hoppade in i min lightbox igår som jag använder för att ta kort på naglarna (lådan är alltså inte speciellt stor) av nån anledning haha men passade på att ta lite bilder på henne, det var lite svårt eftersom hon rörde på sig hela tiden men lyckades få några som blev okej iallafall. Älskade katt. ♥
Lis Mari

Men åh så gosig hon är :D

a n n i k a

Så söt!

Terese

Men vilken sötis!!

sv: Ja verkligen supergott!
Kram

Ida hedlund

Åh vill också skaffa katt snart känner att min hund behöver en kompis hur konstigt de än låter!!

Emma Engström

Men åh vad söt! :D

Frida

Men gud va fina bilder och vilken underbart söt katt :)

Henrietta Nylund

Ååh vad söt!

Eleonora Adriana ♥

Fin :D

Emma Grann Fotografi

Åh vad fin :D

Pernilla Johansson

Jag måste fråga vad en lightbox är... något man gör själv eller finns det att köpa?

Svar: http://www.chalkboardnails.com/2012/03/intermediate-nail-photography-lightbox.html
jag eller det var pappa som hjälpte mig men har iaf gjort min egna på samma sätt som i länken fast en liten låda från ikea istället. 2 st lampor (med vitt ljus) på sidorna.
Julia

linah

men vilken sötnos! <3

Ida

Fina! Cool ögonfärg hon har :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: