slide show

Hutch

 
I dagens lucka fick jag ett rött nagellack, tror att den är från ciatés samarbete med olivia palermo, fin färg i alla fall och passar ju bra till julafton. Tycker ni om färgen?

snyggt

Daniella

Tycker också den var fin ^^

Linn Strömberg

Åh vad fint! Älskar röda naglar :D

j u n i t j e j

Så fina naglar!

Härlig färg :). Jag gillar rött, så jag skulle absolut kunna använda den :).

Netti Starby

Vilken härlig färg :-D Kram

Pernilla Johansson

Fin färg :)

NICOLE

Jättefin :)

Frida

Den där köpte jag i julklapp till min syster, supersnygg :)

Lis Mari

Rött nagellack slår aldrig fel tycker jag :-D

linah

åh va fint! <3

Madeleine Ward

Sååå fin julfärg!!

Isabella Huynh

vilken fin färg :) funkar alltid med rött!

Terese

Åh så snyggt, perfekt i jul!

sv: Tack så mycket finis!
Kram

Eleonora Adriana ♥

Perfekt röd nyans! :D

Mikaela

Så fint :D

Amanda Jönsson

Så fina!

Amanda Jona [SPONTAN]

Riktigt fint! :)

Pernilla Johansson

Vill önska dig en riktig God Jul....

Svar: detsamma :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: