slide show

Double bubblegum

 
I lucialuckan fick jag ett lila lack och som ni kanske vet så gillar jag inte lila, eller vissa nyanser är väl ok men det är långt ifrån en favoritfärg iallafall. Det här lacket går dock lite mer mot det grå/lila hållet så bilderna visar färgen lite fel. 2 lager. Vad tycker ni?
Eleonora Adriana ♥

Jättefint ju :)

Terese

Jag älskar verkligen alla nagellack du visar, dem är så fina i sig!

sv: Åh men tack fina du! Älskar verkligen att slå in paket haha! :)
Kram

linah

va fint!! <3

johanna

tyckte färgen va jättefin!

VERONICA - fashionblog

Tycker denna är perfekt, färgen passar alla årstiden! Underbar!

N A T H A L I E

Åh vilken jättefin färg! :) kram

Isabella Huynh

vilken fin färg! älskar verkligen den färgen :)

Anonym

Jag gillar lila så jag gillar den :)

MALIN

Vilken underbar färg! Kram

Henrietta Nylund

Fin färg!

NICOLE

Är inte heller mycket för lila. :)

Celine

Åh men den där blev jag typ sugen på att köpa! Jättefin ju!

Lis Mari

Perfekt att ge vidare i julklapp i så fall :D

V I L M A L A ♔

Men den var väl fin?? Jag gillar den :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: