slide show

Dangerous affair

 
Har suuuperkorta naglar just nu, skulle egentligen förlängt dom igår men hade inte alla tippstorlekar av min favoritsort när det gäller tippar såå det blev inget och då hade jag redan filat ner mina naglar till den här längden så det känns inte riktigt rätt just nu men dom växer nog ut fort hoppas jag! I dagens lucka fick jag iallafall det här mörkröda lacket, färgen är fin men färgar lätt av sig på nagelbanden och runt om så om det ser lite rött ut så är det pga av lacket. 3 lager. Gillar ni färgen?
Linn Strömberg

"jättekorta" ;) hahah! <3 Jättefina är dom i alla fall :D

Svar: haha för mig är dom det ;)
Julia

så snyggt

NICOLE

Jättefin färg :D

Carina Marianne Holst

Supersnyggt!! :)

Eleonora Adriana ♥

Den färgen är såå snygg! :)

Terese

Detta var ju en sjukt snygg färg!

sv: Hihi tack finis :)
Kram

Frida

Ja jag gillar det verkligen, som alla dina nagellack. Är verkligen avis på dig som har så många fina nagellack :)

Pernilla Johansson

Snyggt... jag gillar den färgen.

frida

Älskar färgen! Brukar inte gilla glansiga nagellack, men det här var hur snyggt som helst! :)

Helen

Riktig härlig färg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: