slide show

Chalet chic

 
I dagens lucka fick jag ett väldigt fint lösglitter som jag blandade ut tillsammans med nagellacks thinner och ett genomskinligt nagellack. Känns vintrigt och jag älskar ju vitt. 1 lager över ett vitt nagellack. Like it?
Eleonora Adriana ♥

Fint!

Linn Strömberg

Önskar verkligen jag kunde måla naglarna lika snyggt!

Netti Starby

Vad snyggt det blev :-D Kram

Jessica

Superfint!

Terese

Alltså, alltid så himla snyggt!!

sv: Men tack finis! :)
Kram

Angelica

Gud, så fint!

linah

dessa naglar passar perfekt nu när de är vinter!:D

Frida

Supersnyggt! Är verkligen avundsjuk på alla dina fina olika nagellacksvarianter, så coolt :)

Lis Mari

Himla tjusigt, verkligen! Jag kan inte ha nagellack själv, får tvångstankar att skrapa bort det omedelbart.

VERONICA - fashionblog

Ciaté har otroliga nagellack verkligen, wow! Så fint!! :)

Celine

Men åh så fina!

Paula Moisiola

Himla fina naglar! Vad duktig du är :)

Fani

Men åh vad fint! Vita och snöglittrande liksom, känns lite vintriga :) Jättefina!

N A T H A L I E

Åh va fint, såå min stil på naglar. Älskar de! ) kram

Henrietta Nylund

Rikrigt fint!

Julia HW

Riktigt riktigt fint!

NICOLE

Kändes verkligen vintrigt :) Jättefint :)

Karin

Ja, det är superfint! Ser ut som snö :)

Malin Wederberg

Fina :) Som snö.

Helen

Enkelt men oj så fint :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: