slide show

Birthday blue

 
I dagens lucka fick jag hittills det finaste lacket jag fått i den här kalendern, jag älskar ju blått och skimret i den här är så fint. 3 lager. Gillar ni färgen?
N A T H A L I E

Vilken jättehärlig och fin färg! :) kram

Lis Mari

Det blev väldigt vääldigt vackert :D

så snyggt

NICOLE

Lätt snyggaste :D Den kornblåa/djupblåa färgen är min favvo :)

Julia HW

Riktigt härlig färg!

MALIN

Denna färgen gillar jag verkligen! Så härlig färg under sommaren! Kram

ISABELLA

men åh så fint!

Jeanette

Alltså herregud vilken fin färg! Den där måste jag bara köpa :)

Malin Wederberg

Jättefint! :D Så snygg färg. Jag har liknande och jag älskar den färgen. Lite för feg för att använda den ofta bara.

Heja J

Jättefin!

Terese

Superfint, så stilrent och snyggt!

sv: Men åh tack finis!!
Kram

Frida

Vilken underbar blå färg :)

Ida

Superfint!

Netti Starby

Åh min favoritfärg :-D Kram

johanna

jätte fint!

sommarblom.blogg.se

Sjukt fin färg!

Isabella Huynh

åh denna var fin :) lite vinter-aktig!

Eleonora Adriana ♥

Snyggt det var med blått :)

linah

snyggt!

Henrietta Nylund

Riktigt fint!

Helene

OMG där har vi min färg!!!! *o*

Pernilla Johansson

SuperSnyggt är det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: