slide show

A list

 
Halvvägs in i kalendern nu! I lucka 12 fick jag 'a list' som är ett lila/brunt lack med lite skimmer i. Hatar inte färgen men skulle inte köpt den själv. 2 lager. Vad tycker ni?

snyggt

Fanny

Det såg väldigt snyggt ut på, men jag skulle nog inte välja färgen själv heller. Men det är för att jag inte tror jag skulle passa i den. :)

Pernilla Johansson

Lite mer min färg... ettt nagellack som jag skulle kunna tänka mig att köpa hem.

JUNITJEJ

Vilket fint nagellack!

Queenceee

Så fin färg, önskar jag var lika duktig på att lägga nagellack :)

Terese

Men ååh så snyggt det var!

sv: Men tack finis!
Kram

Hanna Karlsson

Jag tycker det är en snygg färg!

Frida

Jag tycker den är supersnygg :)

Netti Starby

Jag tycker att färgen är riktigt läcker :-D Kram

Celine

Fint!

Zara

Väldigt fin färg! :)

NICOLE

Jag skulle inte ha köpt den heller men den kan säkert bli användbar :D

Emelie

Så snygg färg!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: