slide show

Pretty in pink

 
Tänkte egentligen lägga upp bilder på naglarna samma dag som jag målade dom men det blev visst inte av haha, gjorde dom för nån dag sen iallafall. Nagellacken jag använde är color club 'feathered hair out to there', models own 'malibu pink' och china glaze 'hightlight of my summer'. Jag har förresten min naturliga längd på naglarna nu, inga tippar alltså men fortfarande gelé så att dom inte går av.
Netti

Vilken fin färg och det blev riktigt snyggt! :-D

Ida Lindborg ♡

å så fint! :D

ISA

Så himla bra färg just nu! :) snyggt!!

Erica

Såååå fina! :)

NICOLE

Gullig design :)

Louise

Titta gärna in på min blogg om du har lust :)
Super fina naglar

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Så himla fina!

Emilia Liljedahl

Sååå himla fint!
Skulle vara jättekul om du ville se min senaste video på bloggen! Kram på dig ♡

Amanda Jönsson

Supersnyggt!
Vilket märke är det vita nagellacket?

Svar: OPI :)
Julia

Pernilla Johansson

Snygga... romantiska :)

Johanna Svensson

sjukt fint! :)

Julia

Så otroligt fint! :)

Linnéa

Fint :)

Tack, den campingen & dess omgivning är så fint - skulle kunna bo där <3

Sara Ekman

Söta :)

Amanda Engberg

Så fint! :)

N

Superfint!

Ida | the sky under the sea

Supersött!

lizacorneer.se

Men vilka underbara naglar! <3 Sååå avundsjuk!! ;) Nackdelen med att jobba inom vården, man får ju inte ha nagellack... Och jag jobbar såpass mycket också, att när jag väl har ledigt 2 dagar i sträck känns det onödigt att göra något när man ändå blir tvungen att ta bort det några dagar efteråt :p
Men... Nästa semester har jag lovat mig och unna mig några fina naglar ;). Hihi

Svar: åh sånt jobb skulle jag aldrig kunna ha haha ;p
Julia

jonna

så fina :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: