slide show

⚓️ ⚓️

 
naailsbyjulia @ instagram
 
Två st set med naglar som är inspirerade (med min egna touch) av nailsbysophiaa på instagram, jag recreatade dom för att hennes konto blev hackat (seriöst har folk inget liv eller?!) när hon hade över 160k så jag försökte hjälpa henne med att få tillbaks lite följare och för att visa mitt stöd liksom, hon är grym på det hon gör.
Skogsraah ☾

Superfina!

Sara

Älskar den orange/korall -färgen :)

N

Snygga! :D

Celine

Älskar de första naglarna!

Sara Ekman

Så fina :)

NICOLE

Snällt gjort av dig men ja, människor... Man slutar aldrig förvånas.

ɑ n n i k ɑ

Super snygga naglar :D

Pernilla Johansson

Snygga

Matilda Johansson

Fint! :)

Ida | The sky under the sea

Snygga! Älskar de andra:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: