slide show

London shopping - del 5

 
Köpte dom här plaggen inne på VS/pink, massa paljetter haha men me likey.
Kajsa Skyman

Det var verkligen snygga kläder! Jag älskar verkligen linnet med Storbritanniens flagga med paljetter!
Ha en fin och härlig kväll! kram

Linnéa

Åh, alla plaggen ser grymt sköna ut <3

Pernilla Johansson

Snyggt... gillade glitter linnet.

jonna

snyggt :) Jag längtar till jag ska åka till New York. Då jävlar ska jag shoppa loss på VS :)

Svar: jaa det tycker jag du ska :)
Julia

NICOLE

Kul att se vad du köpte :D

Jeanette

Fina saker :)

Alice

Åh vad mycket fint, inte många ställen i världen slår Londons shopping, den är ju grym!

Svar: eller hur! :)
Julia

Amanda Engberg

Så snygga! :)

sara

snygga!

Sara Ekman

Fina :)

Netti

Vilka snygga plagg! :-D

Sanna | Beauty & Design

Åh, vad fina grejer :)

MATILDA ROSQVIST

Åh kul med shopping, speciellt i London :D

Emma Engström

Så fina plagg du köpte där! :)

Annelie

vad kul med shopping :)

Helen

Underbar pink shopping :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: