slide show

London - del 6

Efter att vart i westfield mall och shoppat tog vi tunnelbanan tillbaks till hotellet för att lämna allt vi köpt och sen fortsätta mot madame tussauds.
vissa är mer välgjorda än andra men kolla george clooney liksom, helt sjukt.
kim kardashian.
robert pattinson.
angelina jolie och brad pitt.
one direction, var världens kö för att få ta kort på dom, orkade aldrig ställa mig i kön så tog kort snabbt innan någon satte sig där haha.
katniss från hunger games.
en del av kungafamiljen. kate är inte så lik om man jämför med william (heter han ens så haha?), han är ju galet bra gjord.
miley cyrus.
 
har några till som jag tänkte slänga upp i nästa inlägg!
Pernilla Johansson

De är bra gjorda... mycket nytt sen jag var där 1989 hehe... ;)

Ida Lindborg ♡

Så himla coolt, vill dit någon gång! :D

NICOLE

Måste vara superkul att gå där inne och kika :D

Linnéa

Jag MÅSTE verkligen besöka vaxkabinetten nästa gång jag är i London <3

N

Vill också gå på det!

Rebecka

Vad roligt!

Malin Monroe

Har alltid velat åka dit! Men måste ta mig till London först i huvudtaget haha ;)

Amanda Engberg

Men åh så häftigt! :)

Celine

Åh så kul! Vill tillbaka dit nu men det är alltid så mycket folk där!

Madeleine Fredholm

Hej på dig!
Så fina bilder! :)
Kram

Sara Ekman

Vissa vaxdockor är sjukt lika!!

Sara

Herregud att de kan vara så lika :O

Malin Wederberg

Vilken var din favorit där?

Svar: jag vet inte, svårt att välja haha :)
Julia

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vissa ser verkligen ut som riktiga personer! :)

jonna

Så mycket dom har gjort om sen jag va där sist :)
Jag trodde verkligen Bruce Willis var äkta, haha. Han va så bra gjord. Helt sjuk!

sara

så roligt på madame tussauds! :)

Ida | the sky under the sea

Vill också dit! Har varit på det i Thailand, men vill till alla :)

MADDISENJ.SE

Kul med Madame tussaud!

Jeanette

Vad fina bilder :) Tycker det är så häftigt att gå på Madame Tussauds

ISA

jag tycker fan de flesta är grymt bra gjorda!! :D häftigt ställe det där!

Sanna | Beauty & Design

Åh vad kul :) Vi var där... hm, måste varit 2010 :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: