slide show

London - del 4

Kom på en sak till jag måste göra nästa gång jag åker till london som jag upptäckte nyss och det är att gå upp i byggnaden som ser ut lite som en pyramid, den syns inte så bra på den här bilden men har en bättre bild på den från london eye, den syns iallafall lite till vänster om big ben, den lilla gråa spetsen som sticker upp där. Den ska tydligen ha något slags observation deck och som ni vet älskar jag utsiktsplatser så HUR kan jag inte vetat om det haha, the shard heter byggnaden.
utanför vårat fina hotell.
sen efter lite shopping på bl.a primark och superdry fortsatte vi mot oxford circus.
dagen efter (26/7) åkte vi till ett köpcenter och på kvällen madame tussauds men bilder på det kommer i nästa inlägg.
 
Julia

Så roligt med london!

Emilia Liljedahl

Åhh känner igen mig så mycket! Superfina bilder ♡

Anonym

Så fina bilder du tar!

Svar: tack :)
Julia

Louise

åh dit vill jag åka :)

Ida Lindborg ♡

härliga bilder! :D

Linnéa

Jag ska verkligen besöka madame Tussaud nästa gång jag är i London <3

Svar: ja det tycker jag :)
Julia

Pernilla Johansson

Härliga bilder :)

Sara Ekman

älskar också utsiktsplatser :)

NICOLE

Ser så härligt ut :) Har aldrig varit där faktiskt =)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Det ser så härligt ut! :)

Amanda Engberg

Så härliga bilder! :)

MADDISENJ.SE

Så fina bilder

Daniella

Så fina bilder, otroligt bra kvalité på de också ^^ Har alltid velat åka till London!

Chessie

Åhh London, gud så härligt!! Saknar verkligen den staden. x

Svar: ja jag med! :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: