slide show

London - del 3

Efter london eye fortsatte vi vidare mot buckingham palace.
självklart var jag tvungen att ta kort på dom klassiska telefonkioskarna haha.
buckingham palace.
Ida Lindborg ♡

å så fina bilder! har varit i London 2 gånger, så vackert där :D

Emma-Tvilling mamma

Å har du varit i London nu :)? Ska läsa mig ikapp allt, jag hinner inte läsa så mkt bloggar nu när tvillingarna kommit :)

Felicia Forsgård

Men vilka härliga bilder! Var i London för två år sedan och jag kan säga att jag blev helt förälskad. Sjukt fin stad!

Emma Engström

Telefonkiosken är ett måste att ta kort på i London! :D

Johanna Svensson

Fina bilder, en självklarhet att man plåtar de röda telefonkioskerna om man är där :)

Nettan

Härliga bilder :D

http://nouw.com/Nettan

Hanna Sahlqvist

Världens. finaste. stad :D
Kram Hanna!

Linnéa

Åh Buckingham Palace... när vi var där så var vi inte direkt ensamma turister där *haha*

Svar: nää det var inte vi heller ;)
Julia

Pernilla Johansson

Härliga bilder från London. måste ta åka dig igen. och får uppleva staden igen :)

Emilia Liljedahl

Åhh du är ju otroligt duktig på att fota! ♡

Svar: tack :)
Julia

NICOLE

Ni ser ut att ha haft toppenväder :D Härligt!!

Amanda Engberg

Åh så härliga bilder! :)

Sofia

Vilka härliga Bilder!

Sara

Vill verkligen åka till London, ser så mysigt ut :)

Svar: det är verkligen jättemysigt där :)
Julia

sara

så fina bilder :)

VERONICA - fashion blog

Underbara bilder! Såå härliga!! :) Kramar!

Tove

Var i London förrra våren. Asså London är något alldeles extra, atmosfären där är annorlunda. Även ifall det finns sjukt mycket folk på vissa stället, fyller London själen med värme.

Svar: ja verkligen :)
Julia

Julia

Sv; Tack! :)

Åh nej vad du gör mig avis på alla bilder från London..... Ser såå härligt ut och så fina bilder när molnen syns så tydligt på himlen! :)

Svar: ja det var jättehärligt :)
Julia

Anonym

Jag vill oxo åka till london:( kolla gärna in min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: