slide show

Vitaminbomb

 
Smoothien jag gjorde igår ser ju allt annat än god ut men den var god iallafall! Håller på och experimenterar lite och testar att ha i olika frukter och bär, igår fick det bli mango, banan, citron och kiwi. Tycker dock det är väldigt svårt att få fram smaken på mangon? Vad brukar ni ha i era smoothies?
starsinlife.blogg.se

Lite olika, jag har några nyttiga i mitt arkiv "hälsovecka - hälsotema" kolla där om du vill sen tänkte jag tipsa om några andra framöver... jag är ju så glad för att baka oxå så antingen är det onyttigt el nyttigt+ träning. Maten är jag lite slarvig med ;)

linah

sv; åh tack, bild på resultatet finns uppe nu!

wow ,dedär ser sjukt gott ut!

Netti

Det där kallar jag vitaminbomb :-D

Anonym

Jag kör standard: yoghurt, frusna bär och banan!

Svar: det är så gott det med :)
Julia

Emma

Åh så gott med smoothie! :)

Ida ☯ the sky under the sea

Låter asgott med de där frukterna ju! Min standard är banan, hallon och spenat (vill få i mig spenat på något sätt, och i smoothies blandat med bär/frukt blir det jättebra). Du kanske får ta nästan bara mango om den smaken ska ta över?

Svar: jaa jag tog jättemkt mango igår haha och bara hallon+kiwi, de tog inte över mango smaken så mkt :)
Julia

Emma :3

Jag brukar ha hallon och jordgubbar, när de är sommar :)

Jessica

Gott :)

Felicia - Everyday - Fashion - Modeling

Åh vad länge sedan jag gjorde en smoothie nu, dags att göra en snart :)

Jeanette - Livet i London

Åh så gott! :)

Ida Bjelkert

Åh så gott!

ebba

åh vad gott!

svar: ja riktigt mumsigt! :)
kram

Boel

Mums vad gott!

Sv: Tack!

♫♪ sandra

gott!

Sara

Åh det är så gott med smoothies ! :) Jag brukar ha hallon, turkisk yoghurt och annars som du massa olika frukter :)

Sara Ekman

Jag gör massa olika smoothies och juicer, använder boken 101 Smoothies som har jättebra recept :)

ɑ n n i k ɑ

Mums!

matilda

Det är så himla gott med smoothies! Håller med om att det är svårt att få fram smaken i mangon :/ man kanske får ta lite mer! :)

Ida Lindborg ♡

Åh gott!

Sv: hihi tack så mycket :)

Sanne-Madeleine Håkansson

Ser gott ut!
Sv: aa men verkligen :) kram

Mikaela

Det ser riktigt gott ut :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Mums!

Koehler - Skönhetsblogg

Ser riktigt gott ut!

-Det var supergott. Kram!

Jag har förresten startat en ny facebook grupp som heter "Blog Update". I den kan du länka alla dina inlägg för att få mer besökare och den blir bara större och större. Riktigt kul! Direktlänk: https://www.facebook.com/groups/1479169619012736/

LA

Använd färsk mango om du vill ha smak, har aldrig gillat den frysta varianten.

Svar: har testat det också men känns inte som att den gav så mkt smak ändå :s
Julia

Pernilla Johansson

Gör smoothie allt för sällan... blir att jag köper det istället från Naked Juciebar.

Svar: ja deras smoothies är såå goda!
Julia

MALIN

Svar: Tvingar dig nästan att köpa en Tangle teezer! Grym borste, och så himla skonsam mot håret!

Emma

jag brukar ha hallon och blåbär och lite mjölk eller yoghurt eller kiwi och mango :)

Fani

Lät och såg ut som en jättegod smoothie, älskar att ha mango och kiwi i, så gott :)

Svar: ja det är jättegott! :)
Julia

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Åh vad gott! Jag brukade experimentera och fastnade för mango, banan, passionsfrukt (eller lime) och lättmjölk. Så gott!

Mango smakar inte så mycket, men jag brukar ta mycket mango och lite av det andra, haha. :)

Svar: ja jag testade att ha i massa mango och lite av det andra, då smakade det lite mer iallafall :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: