slide show

UV meant to be

 
Här är det 4:e och sista lacket från CG's sommarkollektion som jag köpte, hela 'electric nights' kollektionen är supernice så kanske köper en till senare! Den här heter iallafall 'UV meant to be' och är väl inte riktigt neon men den är väldigt fin iallafall, lite himmels blå typ. Gjorde även en matchande design till färgen! Vad tycker ni om lacket?
Annika

Så snygga naglar :D

ebba

så himla fina, underbar färg!

svar: ja riktigt mysigt :)
kramis

Jenny Karlsson

så jäkla snyggt :)

Emma

Färgen är så himla fin!

Ida Lindborg ♡

Så fina!

Yuki Yoursic

Sjukt snygg färg och snygga naglar ^^

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Riktigt snyggt! SOm vanligt :)

Linnéa

Ah, det blir ju sååå snyggt :p

Gör du en ny design på dig själv varje dag? :)

Svar: inte exakt varje dag, det är lite olika :)
Julia

sara

Läcker färg!

Netti

Det där var också asläckert som de övriga färgerna :-D

Alicia - Alicia And Stuff

Åh det var verkligen jättefint!

vanessa

åh så vackra! jag har tappat mitt nagelintresse helt. alla dessa mängder av specialpenslar bara ligger nu. borde kanske ta upp intresset igen :)

Sara Ekman

Superfint!

Jessica

Älskar denna blåa färgen! Riktigt fina :)

Pernilla Johansson

Snyggt... snygg serie CG har gällande dessa nagellack... beställde fyra färger... trodde det bara var en som var samma som du men såg igår att den rosa hade du också, snygg färg.

Svar: ja den här kollektionen är en av mina favoriter från CG tror jag :)
Julia

MALIN

Riktigt snyggt!

Karin Lygnersjö

Jääädrar vilken underbar frg och vad fin design!

Cajsa Lindahl

WOOOP!!!! Jag tänker följa din blogg! shit va bra den äääär! 😮😮😮 love it!!

Svar: vad roligt, tack :)
Julia

Cecilia Johansson

Alltså hur får du till det? :O

Svar: haha jag vet inte, mkt träning :)
Julia

Sofia

åååh vad fint!

ebba

vad duktig du är på naglar :)

Malin

Men wow vad snyggt!!

Sara

Men jag dör så fina naglar och lacket är underbart ! :)

Svar: tack, visst är färgen härlig :)
Julia

Rebecca

ååh riktigt fin färg :) Var gärna med i min veckans blogg :-)kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: