slide show

Senaste naglarna

 
 
Några av mina senaste naglar, vissa är dock från 2 veckor tillbaks. Jag har även 2 st (jättesnabba) video tutorials på min nagelinsta, så dåligt att man bara kan ha högst 15 sekunders klipp där dock, blir så mycket man får klippa bort pga det, sen är jag inte proffs på att filma heller (sjukt svårt när man målar samtidigt) så är inte redo för ett youtube konto än heller, vill känna att mina videos är tillräckligt bra först men det kommer!
emiza

fina gillar den sista bilden

MALIN

Du är så jäkla duktig! Herregud alltså!

Netti

Jösses vilka vackra naglar du har gjort och du är så duktig :-D

Cajsa Lindahl

Ja, verkligen! :D

koehler

men gud så duktig du är. Mycket fint!

-tack för din kommentar, ska absolut prova det! :D kram!

patriciac.blogg.se

Du får sätta kameran på stativ och filma när du målar. Längtar så tills du börjar med sådana videor:)

Svar: jag har det på ett litet bordsstativ typ men det blir ändå inge bra :/ får fortsätta experimentera och hoppas det blir bättre sen!
Julia

Ida Lindborg ♡

åh så fina :D

Sv: Tack så mycket :)

Sara

Jag älskar alla kreationer du gör men den första är verkligen min favorit ! :)

Annelie

åh så duktig du är! :)

Svar: tack så mkt! :)
Julia

Sara Ekman

så sjukt duktig är du!! :)

Svar: tack tack! :)
Julia

Meg

fyfasen vilka balla naglar!

Jessica

Så snygga :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Ååå, vad snygg! :)

Anna Fotografi

Vad fina :)

Linnea

Mm, så snygga :)

Ida ☯ the sky under the sea

Älskar de två översta och de med USA !!

ISA

men gudars så snyggt! måste fixa mina asap ;))

junkfoodjunkie

Jättefina! :)

Jenny Karlsson

Så snygga, du är riktigt duktig verkligen!
Dåligt att man endast har 15 sekunder på sig på insta, hoppas det kommer så man ha lite längre klipp :)

Pernilla Johansson

Fina naglar... det Essie lacket överst är läckert...

sara

Så snyggt!

Emma

Så snygga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: