slide show

Nagelfrågor?

 
Jag kommer inte vara hemma på hela helgen och knappt hinna blogga nästa vecka så tänkte köra på en liten nagelfrågestund under tiden! Ni kanske inte undrar nåt om mina naglar och det jag använder men om ni vill veta något så kan ni ju passa på att fråga nu så svarar jag sen i ett inlägg. Helst inga frågor om när jag kommer börja göra video tutorials för det kommer nångång, inte just nu så länge får ni se tutorials med bilder, men förutom det kan ni fråga vad som helst! 
SOFIA ღ

Så himla fin header du har! :)

bexollila

Ja visst var dem fina!!

Linnéa

Åh, sååå snyggt, älskar alla pastellfärgerna <3

Netti

Jag har ingen fråga just nu men återkommer om en fråga dyker upp i mitt huvud :-D

Sara Ekman

Hur kommer du på alla mönster o teman?? :D

Boel

Var fick du intresset för naglar?

Hoppas du får en härlig helg!
Sv: Inte haha? ^^

ebba

hur lärde du dig allt så snabbt? är det inte pilligt & hur har du tålamoden till det?

svar: tack så mycket :)
kram

Skogsraah ☾

Jättenygga!

Sara

Hur får du naggellacket att hålla ? :)

MALIN

Jag undrar om du har några tips på hur naglarna blir starkare? Mina går oftast alltid av och blir inte längre än själva fingrarna (alltså dom sticker inte ut efter fingertoppen om du förstår vad jag menar) och dom är oftast alltid mjuka. Hoppas du förstår ;)

Ida Lindborg ♡

Snyggt! :D

Darrar du lika mycket som jag när du ska göra detaljer haha?

Det kommer det bli! kram

Amanda Engberg

Vad använder du för uv gelé? :)

Kram

Ebba Granholm Ström

Sv; Jaa visst är dem!

Jeanette - Livet i London

Vad är ditt bästa tips till personer med ostadiga händer och som tycker det är väldigt svårt att få fina raka linjer när man försöker vara kreativ med nagellack? :)

Linnea

Omg vilken nailinspo!!

Emma-Väntar tvillingar!

sv: Ja det ska bli kul med tvillingar :)

Jag älskar dina nagelbilder :)
Är det dina äkta naglar?
Vilken manikyr är du mest nöjd med?
Favoritmärke respektive det sämsta märket?

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Alla är så sjukt fina! :)

MATILDA ROSQVIST

Frågor:
Var får du all din inspiration ifrån?
Vilka är dina snyggaste naglar du gjort (enligt dig själv:))

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Så himla fina :)

starsinlife.blogg.se

Snyggt!!

Julia

Sv; Ja verkligen! :)

Jag undrar hur du lärt dig göra så fina naglar? Och var du hittar inspiration till att göra så många olika nageldesigns :) Och brukar du ha på nagelförlängnigar eller lösnaglar när du göra nageldesigner, eller är det dina egna naglar?

Kram♥

Emma

Vilket nagellacksmärke tycker du är det bästa? :)

Celine

Hur länge brukar det ta för dig att fixa dina naglar?
Var får du all inspiration från? :)

LA

Kan du inte göra ett inlägg om var du köper dina nagelgrejer? Och vad du köper var. Sen skulle jag väldigt gärna veta lite mer om hur du tar hand om dina naglar samt nagelband? En nagevårdslrutin och vilka produkter du använder.

Svar: tack för frågan, svaret kommer i ett inlägg snart :)
Julia

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jättefina alltså. Det duger gott och väl med bild tutorials:)
Vart hittar du all inspo, för du kommer väl inte på alla motiv själv?

N

Så himla fina!!

Isabelle Olofsson

Om man går och gör naglarna på salong, måste man då gå tillbaka till salongen efter några veckor och betala för att få dem borttagna?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: