slide show

Månadens design - mars

 
Här är några av mina nageldesigner från mars, har ni någon favorit? Min är egentligen de ljusa galaxerna men valde att inte ta med dom för att en annan galax design 'vann' månaden innan så kändes lite tråkigt ifall de skulle bli två st galaxer som blev de vinnande naglarna haha.
Malin Thorell

Naglarna på bild nr 1, såååå himla fina! :D

Anna Fotografi

Så fina :D

Anette Starby

Vad grymt och jag hade velat haft nr 2 :-D

Linnéa

Åh, nummer 2 är min favvis, pasteller & glass *haha*

Klara Andersson

min favo är 7:an men alla var sååå fina!

Amanda Engberg

Jag tycker nr 5, tycker att turkost är så fint till en brun kropp på sommaren! :)
Sv: Visst är det! Ja, får hoppas på det :)

Tova

Mina 2 favoriter måste vara nummer 1 & 5, är svag för djurmönster!
Så om jag skulle vara tvungen att endast välja en utav dem så skulle det bli nummer 5, super snygg!

Ida Lindborg ♡

åh så fina! ♥

Cecilia Johansson

1 & 5!!:D

Emma-Väntar tvillingar!

Länge sen jag hittade in hos dig :)
Gillade glassnaglarna!
Jag ska försöka mig på någon snygg vårdesign på naglarna idag eller imorgon tror jag :)

sara

alla är så snygga men min favorit är nog nummer 7 :)

KassandraPalma

så fint!

linah

sv; åh tack så jättemycket för din kommentar!<3
de värmer riktigt mycket:)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Nummer 1! Rosa och leopard, finns inget snyggare!

Emma

Svårt att välja någon favorit, men gillar 1:an! :')

Sara Ekman

Nr 1 o 2 :D

MATILDA ROSQVIST

Gillar 1 och 2 mest :D

Hanna

Fina nagel designer som alltid! :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Älskar den första mest! :)

Ebba

Älskar de turkosa :)

Karin Lygnersjö

Önskar verkligen jag hade samma talang! Tänkte ge mig på ett försök med att fixa påsknaglar senare :)

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Så snyggt! Tror jag gillar 1 och 7 bäst :)

Boel

Alla är så grymt fina :D

Gina

båda med leopard var finast ^_^

joe

Wow vilka härliga färger. :) Nu insåg jag att jag måste piffa upp mina egna naglar ikväll :)

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag gillar nog de med glassen bäst:)

moniki.blogg.se

du är så sjukt duktig! Gillar alla men älskar 2:an :D
Kika gärna in på min blogg och kolla på mitt första (riktiga) youtube klipp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: