slide show

Live Love Polish

Nagellacksbildbomb↓
huuuur fina är inte nagellacken? kan knappt vänta på att få testa alla.
 
Jag vann (!) ett 50$ presentkort på livelovepolish.com, blev såå glad för det är en superbra webbshop för nagellack, jag fick nästan alla lacken gratis, det blev mer än 50$ totalt men eftersom jag ändå hade presentkortet kunde jag lika gärna köpa några fler när jag ändå höll på liksom.
 
Har klickat hem nagellack från deras sida förut (den är amerikansk och deras kontor ligger i NYC) så jag visste ju hur fint inpackade nagellacken är men sparade silkespappret och lappen den här gången också. Klistermärket sitter på min dörr såklart hihi.
MATILDA ROSQVIST

åh så fina alla lacken var :D

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Verkligen fint inslaget. Ska bli kul att se alla nagellack sedan:)

frida maria

ÅH fina färger!

Var gärna med i veckans blogg! :)

N

Härliga färger!!

MALIN

Ser riktigt fina ut :) Ska bli kul att se dina mästerverk med dom!

Amanda Engberg

Vilka fina! :)

S A N N A ♥

Åh vad fina!

Ida Lindborg ♡

åh vilka fina färger! :D

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Gud vilka snygga färger! :)

Linnea

Ja sia gör helt fantastiskt musik 😋

Fina lack :)

Netti

Men oj vad roligt och vad många fina färger du valde :-D

Sanne-Madeleine Håkansson

sjukt fina :D

Jeanette - Livet i London

Så fina färger! :)

Sara Ekman

Åh underbara färger :)

starsinlife.blogg.se

Såå många fina!!

Pernilla Johansson

Vilka härliga färger... spännande och se var du nu hittar på.

Sofia

åååh vilka fina lack!!

LA

Men gud så fint inslaget, sånt gör en alltid så glad tycker jag! Jäkligt fina lack också, är det color clubs vårkollektion det där eller? :)

Svar: jaa eller hur! :) jag vet inte om det är vårkollektionen eller vad det är men skulle tro de :)
Julia

Annelie

åhh så fint förpackade, och jättefina lack!! :)

Boel

Gud så fina! Vad roligt :D

Sv: Tack snälla :)) <3

Sara

Vilka underbara färger :)

Ida ☯ the sky under the sea

Alltså ge mig alla! Började precis följa dem på Insta, men har aldrig varit inne på deras webbshop, men nu måste jag bara kolla in den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: