slide show

Leopard sneakers

Outfiten är från i måndags.
jacka - gina tricot / t-shirt - h&m / jeans - levis / halsband - express (från NYC) / skor - nelly / nagellack - china glaze - neon & on & on

Alltså kan verkligen inte bestämma mig för om jag tycker att jag passar i den där jackan/kappan/whatever som jag köpte i söndags, jag gillar ju den men det känns typ ovant att bära en lång jacka, jag har annars bara haft korta liksom och eftersom jag är kort så känns det som att jag försvinner lite i den men den är så fin på andra så jag vill ju också passa i den haha! Snacka om i-landsproblem haha.. Äntligen kan jag iallafall ha på mig mina leopard sneakers som jag köpte förra året, ger världens köttigaste skavsår men dom är ju så snygga! ♥
Netti

Vad snyggt och du passar jättebra i den längden på kappan! Du ser inte kort ut och du kommer att vänja dig :-D

Sanne-Madeleine Håkansson

Jätte fin outfit :)
Sv: tack så mycket :)

ɑ n n i k ɑ

Super snyggt! :D

Linnea

Tack, det känns superbra med att jag gått lägenheten...bara ler o studsar fram 😋

Snyggt :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Supersnyggt! :)

Jenny Karlsson

snyggt! Skorna är ju bara att dö för!

emiza

snyggt

Helen

Så fin :)
Gillar även sminkbordet och hyllan med alla produkter bakom dig :)

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Så snyggt, och skorna är ju superfina :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: