slide show

Emojis

 
Jag kom på att jag ville måla emojis på mina naglar så det gjorde jag! Valde ut några st smileys som jag målade (för det mesta) med akrylfärg, dom blev inte perfekta men såå himla roliga att måla! Ska lätt göra flera emojis haha.
Maja

Gud vad snygga de är!

matilda

Wow, superfina ju! Du är verkligen duktig på att måla naglarna, haha :)

Sara Tuvesson

Men vilka häftiga naglar :)

Fani

Haha men så rolig idé :D Och fan vad grym du är som lyckades måla emojisen så bra helt själv och allt, måste vart jäkligt pilligt!

Sara Ekman

Haha så söta :D

Ida Lindborg ♡

åh så söta :)

Sv: Tack snälla! :D

ɑ n n i k ɑ

Helt fantastiska naglar! :)

Netti

Men oj vad söta naglarna blev :-D

MALIN

Riktigt läckra naglar! Satan vad grym du är!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Så snygga! :D

Ebba

Men åh vad coola!

Svar: ja riktigt gott :)

junkfoodjunkie

Så söta! :)

Linnéa

Gud vilka söta <3

FrökenTV, bloggen om tv och film

riktigt coola

Emma

Åh så häftiga de blev! :'D

Julia

Sv; Ja, tycker alltid det är kul med små listor! :)

ÅÅååh men alltså duuu, jag slutar ALDRIG avundas hur fina naglar du gör!!!! Jättesöta emojisar! Men lova mig, den andra handen blev inte lika fin va? ;) Brukar ju alltid bli ena handen som blir bättre än den andra ;D Skulle du kunna göra en liten tutorial på hur du gjorde någon av dessa emojis? :)

Kram och ha en fin dag!♥

Svar: tack, får se om det kommer upp nån tutorial sen när jag gör dom nästa gång :)
Julia

Amanda Jona [SPONTAN]

Haha men åh så fina!

sara

vilka roliga, hihi!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

GUD VAD SNYGGT!!! ÄLSKAR DOM!

Anonym

men gud det är ju helt sjukt hur duktig du är!?

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Men gud så söta:)

MATILDA ROSQVIST

Nej gud vad roligt!! :D

Malin

Hur duktig får man vara?? Så grymt.

Jenny Karlsson

men wow! Vadå inte perfekta? vart ju hur snyggt som helst, helt klart perfekta om man frågar mig :)

Klara Andersson

ååå vad coolt!

Beatrice Johansson

Så roligt med lite annorlunda naglar:)

sv: hihi, jag med:) Kramisar♥

Boel

Gud vad fina :D

Sv: Tack!

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Men wow, vilken kul idé! Fräckt det blev ^^

Honmednaglarna

Amen shit vilka härliga, supersöta! Dessa blir man glad av! :D

Felicia - Everyday - Fashion - Modeling

Hehe vad gulligt :)

Yuki Yoursic

oh vad snygga, önskar jag skulle ha nån talang att få till nått sånt där ^^

Anna Fotografi

Vad fint :)

sara

Såå snygga naglar!! :D

Cecilia Johansson

Åh vad snygga :D

sarah

Fina naglar lite roliga

Pernilla Johansson

Häftiga :)

Celine

Gud så söta!

Jeanette - Livet i London

Så otroligt bra gjort! Förstår inte hur du lyckas utan att det blir kladdigt och messy, skulle aldrig klara av det där. Jätte coola :)

Annelie

men wow! så söta!! :)

Helen

Du är verkligen så grym :)

Alice

Jättefina! Vad använder du för akrylfärger? :)

Svar: helt vanliga från typ clas ohlson :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: