slide show

Diggin' the dancing queen

penseln har jag köpt på ebay men har trimmat till den lite själv, den var inte alls bra att måla med innan.
 
Det andra lacket från color clubs poptastic kollektionen som jag har att visa er är den här neon ljuslila färgen, tycker den är superhärlig och formulan var mycket bättre än den rosa, det behövdes bara 2 lager och jag hade inga problem alls med appliceringen. Det fick bli två st ananaser till också som jag även fotade en tutorial till. Gillar ni färgen?
Anonym

Snyggt :)

Stickan!

Detta är jättefint och såå gulligt :-)

Koehler - Skönhetsblogg

gud vad gulligt med pineapple!

Linnéa

Åh, såååå himla härliga naglar <3

ɑ n n i k ɑ

Så snygga naglar :D

Netti

Det blev jättefint och färgen är riktigt härlig :-D

sara

Läckert! :)

Pernilla Johansson

Superläcker lila färg...

sarah

Gud vad fina naglar :)

Ida Lindborg ♡

å så fina :)

Sara Ekman

så himla söta :)

MALIN

Riktigt snygga! Passar perfekt nu till sommaren :)

Amanda Engberg

Grymt snygga! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: