slide show

Sunset gradient

 
En liten bildbomb på naglarna jag gjorde igårkväll, jag älskar verkligen dom här färgerna tillsammans! tror jag ska göra något mönster på dom idag men vet inte riktigt vad än.
Ida Lindborg ♡

åh så fint :D

bexollila

DAMN! va snyggt och vad duktig du är!

Daniella

Åh vad fint. Påminner en om sommaren :D

Linnea

Såååå snyggt :)

Natalie

Gud va snygga naglar!!

Johanna

Fint!

Melina

Coolt!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Snyggt!
Har du gjort med svamp sådär?

Linn

Snyyggt det blev av de tre färgerna!

Nelly

Läckra naglar som vanligt :)

Sofia

men guud vad snyggt!!

Kan du inte göra steg för steg inlägg också :)

Jennifer

Åh gör ett steg för steg inlägg med desssa eller liknande !! :D galet fint!!

Svar: Ja vi får se :)
Julia

Liza Ludvigsson

Sååå snyggt! bygger du dina naglar själv eller är det riktiga? :)

Svar: Nej det är gelenaglar :)
Julia

Bea

Åh så fina naglar! Älskar färgerna :)

Miss Åberg

Gud vad snygga! Färgerna passar verkligen ihop!

Ida ☯ the sky under the sea

Helt underbart! Får mig att vilja skaffa ett ljusorange lack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: