slide show

Pics from last week

 
jag är seriöst livrädd för svampar, skulle aldrig plocka eller äta svamp haha vet inte varför men tycker bara dom är äckliga.
OLIVIA

åh härliga höstbilder :D

sv: tack!
kram♥

Lydia

Vilka fina bilder!

Ida - foto & häst

superfina och härliga bilder :D längtar tills löven byter färg här :)
sv; tack så mycket :))

MADDISENJ.SE

Åh tack så jättemycket för dina fina ord <3 Vi är väldigt glada över det lilla livet som växer i mig :D Vilka härliga bilder du bjuder på!

Maja - böcker, tv/film, musik och vardag

Åh så underbara bilder! Tycker särskilt mycket om den näst sista, så fint när vattnet är så lugnt och det speglar sig så bra ^^

Svar: tack :D
Julia

Anita

Så fina bilder!

Daniella

Vilka fantastiskt fina bilder, ser magiska ut! Jag håller med dig, svampar är läskiga haha.

Jennifer

Haha en tjejkompis till mig har också lite fobi för svampar

Elin

Åh så fina bilder! Vilken kamera använder du dig av? :)

Svar: Nikon d3200 tror jag den heter :p
Julia

Linn

Mysiga bilder,men är också rädd för svampar speciellt giftiga:/

Robex Lundgren

finna bilder

sara

Vilka vackra höst-bilder! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: