slide show

OPI cake

 
Vad tycker ni om min tårta som jag fick idag?! mina föräldrar gjorde den idag istället för förra veckan när jag egentligen fyllde år för de jobbade hela den veckan men åh den blev ju så bra haha!
jossan

Men nej va cool tårta haha, asgrym! :D

ɑ n n i k ɑ

SV: tackar :)

NICOLE

Hahah åh! Känns verkligen du ;D

Svar: haha ja det tycker jag med :D
Julia

Fillan

Coolt!:)

Hanna

Vilken häftig tårta! Verkligen passande med tanke på ditt intresse för nagellack :)

Elin Gåhlin

Hoppas den smakade lika gott som den såg ut;)

Linnéa

Wow, coolaste tårtan jag nånsin sett <3

linnea

haha shit så ball!

Jennie Lenita

Åh vilka gulliga och kreativa föräldrar du har :) Grattis till dig i efterskott :)

Svar: ja haha :) tack! :D
Julia

Sara

Men oj så häftig !! Passar dig verkligen perfekt :)

Beatrice Johansson

Hahaha, så himla fin tårta!:)

sv: hihi, jag med:) Kramisar♥

Emelie

Haha, omg så cool! :D

Jasmine

Roligt att få en så personlig tårta!

Svar: Tack för din kommentar.

Kram

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Haha men så duktiga de är:)

♫♪ sandra

men grym tårta!

Miss Åberg

Så häftig!

Ida ☯ the sky under the sea

Shit vad cool!

Svar: visst blev den! :D
Julia

Malin Johansson [ PINKPIERCING ]

Åh vilken cool tårta! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: