slide show

NYC shopping - del 17


Lite fler flaskor från VS fantasy serie, luktar så gott! 
 
Malin Lindgren

Men gud ge mig, Midnight Dare luktar SÅ gott!!! VAd kostade dom? :)
Super fin blogg och jätte fina bilder, fortsätt så!
Kika gärna även in på min blogg där jag har min första frågestund någonsin (!!) och skulle bli så glad om du klickade in och ställde någon fråga men förstår såklart om du inte har lust! Kram. :)

Svar: man fick ta 7 st för 30$ tror jag det var, tror det motsvarar lite mer än 200kr :)
Julia

Julia ♥

Ååh, vill ha alla dom!! :D

Lina

sv: Ja speciellt när man kan kombinera nytta med nöje :)

Fillan

Åh de luktar så gott! :)

ebba

svar: ja riktigt mysigt :) måste köpa en ny sån lotion!

Linnéa

Jag ska köpa på mig några VS-produkter nästa vecka på Landvetter flygplats <3

Louise Dalman

Ååå, den där me cocounut måste ja köpa tror ja, tyckte den lukta mums! :)
har bara pure sudection, men vill ja fler :)

Vilken är din favorit? :)

Svar: pure seduction är min favorit :)
Julia

mmaria.blogg.se

Åh, bästa VS!

NICOLE

Kul med lite nytt :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt :)

jossan

Den första längst upp där på bilden luktar ju riktigt gott! :) Säkert dom andra också, men de dofterna har jag inte lika stor koll på ;)

sv: Ja det var mysigt! :)

Josephine

Fina och så goda! :)

sara

Älskar dom, luktar ju så gott! :)

Sarah

Najs :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: