slide show

NYC shopping - del 15

 
Jag har velat köpa bare minerals smink länge nu men det är så dyrt här i sverige men nu när jag var i USA så passade jag på att köpa ett startkit för 49$ (ca 350kr) och jag är SÅ nöjd, kommer lätt fortsätta köpa puder och primer från bare minerals.
jossan

Nice :D

sv: Ja det är skitsnyggt verkligen! Nej jag är lite tveksam, men snyggt är det !:)

F E L I C I A

Har också funderat på det, men det är ju sååå dyrt :(

Svar: det är ju det men så värt!
Julia

Sara Ekman

Deras smink är bäst!! Har använt det i flera år nu och köper alltid på mig lite när jag är i USA :)

Svar: jaa jag kommer också börja köpa det när jag är i USA :)
Julia

Sanna Preifelt

Den primern är gaaalet bra tycker jag :)

Svar: jaa verkligen! :)
Julia

Hanna

Jag är också sugen på att testa deras produkter men som du säger, de är dyrt :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: