slide show

NYC - del 20

Under våran sista kväll i NY åkte vi upp i empire state building, jag har varit där under dagtid förut men det är en helt annan sak när det är mörkt, så himla fint!! det var ju dock jättemycket folk så det var svårt att ta bra bilder för det var alltid någon som kom åt en med sina armar och det är ju redan svårt att ta bilder i mörkret men några bilder blev okej iallafall.
chrysler building är ju bara så himla fin! min favoritbyggnad. ♥
 
jag älskar NYC!! ♥ ♥
Sigrid

Så otroligt fina bilder! Blev verkligen sugen på att åka till NYC nu :D

OLIVIA

Helt fantastiska bilder!!

sv: åh tack :D
kram♥

Hanna

Vad mäktiga bilder! Jag vill bara ta första bästa plan och åka dit nu! :)
Sv: Vad skönt! Hoppas du slipper bryta nått i framtiden också :)

sotas

Åhh vad vackert!!!

Ida Lindborg ♡

åh gud så vackert :D

Linnéa

Sååå fina bilder <3

Skönt att Matilda gick vidare, men hoppades på Twyla... hon får säkert ett wildcard ;)

Svar: hon får garanterat wildcard :)
Julia

Sara

Snygga bilder :)

Fillan

Snygga bilder :)

Ida - foto & häst

åh neej, blir så avundsjuk! ser fantastiskt ut! vi skulle kanske åka dit, jag och min familj, eller först skulle vi till aruba men de blev inte så, det blir nästa år istället (längtar ihjäl haha) sen skulle vi kanske till NY men de blev inte de heller utan de blir Dubai hehe, får ta NY oxå så snabbt som möjligt oxå ;) Men Dubai kommer bli riktigt härligt!!
sv; tack så himla mycket!! ❤ roligt att du gillar det :D

Svar: haha hoppas du kommer iväg till NY snart också då :D
Julia

Anita

Underbara bilder :D

sara

Alltså, så häftigt! :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Men så fint!

Mirjam Wallmark

Gud vilka underbara och häftiga bilder! :)

MATILDA

älskar också New york :D

SANDRA

åh, blir sugen på att åka när jag ser dessa bilder!

Liza Ludvigsson

WOW! Dit vill jag verkligen åka!

patriciac.blogg.se

Förstår verkligen att ni ville upp dit på kvällen. Vilken underbar utsikt och det är galet vackert i mörkret.

MADDISENJ.SE

vilka läckra bilder

Emelie

Så coola bilder!

♫♪ sandra

underbara bilder!

emiza

fina bnilder

Erica

Jättefina bilder! Måste åka dit nån gång. :)

Emelie

Vad coolt att vara i NYC! :D

Sara Ekman

underbar utsikt! :)

jossan

Oj verkligen fina bilder :)

sv: Tack, visst är den :)

Ida ☯ the sky under the sea

Tycker det blev fina bilder :) Jag har bara varit där uppe på dagen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: