slide show

Mer nostalgi

 
 
 
 
Fler gamla britney låtar, snacka om nostalgi! jag tycker dock att toxic som jag bloggade om förut är en av britneys bästa låtar, vilken är eran favorit? ♥
LINNEA

sv; man tackar :D

Ebba

Svar: tack så mycket :)
Hoppas du får en bra dag!

mot plus

lucky lätt!

vilken nostalgi :D

Ida - foto & häst

åh hon är så himla bäst!! mina gamla favoriter av henne är gimme more och toxic, alla är typ favoriter nästan, alla hon släpper är ju superbra hah ;)
sv; visst var det! tack så mycket :'D

Ida Lindborg ♡

så bra!

Sv: Tack så hemskt mycket! :D Kram

Sanna Preifelt

Åh, love it! Britney är bäst :D

OLIVIA

älskar sista!

sv: hihi tack :D
kram❤

Lydia

Alla är bra!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag har ärligt talat inte lyssnat så mycket på henne:)

Ida ☯ the sky under the sea

Har också haft en Britney-period! De två översta tyckte jag mycket om då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: