slide show

Malaga wine

 
Det här nagellacket kommer från en gammal kollektion men den är rätt ny för mig så jag målade mina naglar med den för någon dag sen och det känns som en riktig höstfärg! love it! ni hittar den här. ♥
Susanna Maria J

Alltid lika snygga naglar! :D Så himla kul att kika in här tycker jag :) <3

Svar: tack vad kul att du tycker det :D
Julia

Emelie

Snyggt! :)

Linnéa

Det är SÅ snyggt med röda naglar :)

Nelly

Läcker färg! ^^

Hanna Victoria Sahlqvist

Vilken cool färg! :D

Ida Lindborg ♡

SÅ himla fint!

Sv: Tusen tack! :D

Mira Kidvall

Sjukt snygga naglar och färg!

Clara

Riktigt snygg färg! Älskar rött, både på naglar och kläder(och allt som går)

Svar: samma här! :)
Julia

Julia ♥

Ååh, vad fint det blev! :D

patriciac.blogg.se

Det är så snyggt alltså:)

kmstyle

snyggt!

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Snyggt!

Fillan

Snyggt! :)

OLIVIA

så höstigt o fint :D

sv: åh tack :D
kram♥

♫♪ sandra

så snyggt med röda naglar!

Hanna

Vilken härlig röd färg! :)

Liza Ludvigsson

Åh sååå snyggt! Älskar färgen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: