slide show

iPhone 6

Gick upp 6 idag för att vänta på pappa som slutade jobbet då så vi kunde beställa iphone 6 till mig, den släpptes 00.01 som förbokning på tele2's sida men eftersom att pappa står för abonnemanget var jag tvungen att vänta till 6 men jag fick som tur var tag på en! det fick bli den silvriga, mindre versionen och beräknad leverans är om en vecka så jag hoppas verkligen jag får den då för jag kan snart dödsförklara min 4S helt.
 
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag bytte precis telefon, men jag valde att ta femman istället för sexan. Tycker det blir nog dyrt som det är:(

Celine

Blir lite smått avundsjuk här! Hur mycket kostade den haha? :D

Svar: jag vet inte vad den kostar att köpa direkt utan betalar månadsvis, tror det var 349:- för iphone 6 med 64gb :)
Julia

Hanna

Åh vad roligt! Jag ska också köpa en iphone 6 men de får bli lite senare, har inte så bråttom :)

Fillan

Spännande! :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Kul med en ny iphone :)

Erica

Kul med ny mobil! :D

Beatrice Johansson

Åh, skulle också vilja ha den:)

sv: Tack så mycket:) Kramisar♥

Liza Ludvigsson

Åh jag vill och behöver också en ny mobil D:

Svar: jaa jag med haha!
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: