slide show

Hello september

 
September och den första höstmånaden är här! förutom att jag ser framemot att ha på mig skinnjacka, stickade tröjor, boots, stora mysiga halsdukar och andra höstplagg så är jag inte alls taggad på hösten. brukar ändå längta liiite till hösten men inte i år, vill ha sommar ett tag till!
Linnea

Ja men visst är den - Rita ora är så grym <3

Louise frenning

ja de är lite tråkigt att sommaren är över... :(

Svar: ja, hade gärna haft sommar i några månader till :/
Julia

♫♪ sandra

mysiga bilder!

Sanna Preifelt

Åh jag älskar hösten, så jag är meeer än glad :)

Ida Lindborg ♡

så mysigt ändå!!

Sv: hihi taack! :d

Sara

Älskar den tredje bilden, vill ha allt på den :)

Svar: samma här! :)
Julia

Beatrice Johansson

Tycker septemeber och oktober månad är så himla mysiga!:)

sv : Tack så mycket:) Kramisar♥

Ida ☯ the sky under the sea

Hade gärna haft sommar ett tag till, annars tycker jag att september är en mysig månad :)

Svar: ja det är mysigt men jag vill ändå ha sommar hela året haha :p
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: