slide show

Fairy dust

 
Måste bara tipsa om ett av mina favoritnagellack, fairy dust från CG! det finns så mycket man kan göra med den och här ovan har ni 4 olika förslag, det kanske inte syns att alla är målade med den men det är dom. jag vet att den fanns på fyndiq för ett tag sen men den verkar inte finnas kvar längre, jag köpte min på ebay iallafall.
NICOLE

Vad snyggt! Du är verkligen galet duktig =)

Svar: taack :)
Julia

ɑ n n i k ɑ

SV: tackar så mycket :)

Linnea

Ja jag är lite förälskad i den klänningen <3

joicio.blogg.se

Ja, jag älskar dem!

Gillade naglarna längst upp till höger. Alla är ju såklart super fina, men gillar färgstarkt

MATILDA

snyggt med glitter! :D

LINNEA

snygga naglar!

sv; ph tack :D

Susanna Maria J

Åå love love love love <3

Sara

Älskar glittriga nagellack :)

VERONICA - fashionblog

GRYMT! Så bra tips!! :) Ha en fantastisk torsdag fina du! Kramar på dig, ha det bäst!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så himla snyggt!

Janie

omg what, så himla snyggt. Är det svårt?

Svar: nej inte så :) vissa mer svåra än andra
Julia

Julias skönhetsblogg

Gud vad fint det var! :)

Moa Lindahl

Nu har jag suttit och kollat igenom din blogg i typ en timme. MÅSTE upp och äta frukost. Men herrejävlar vilka snygga naglar du gör, kvinna!

Svar: haha tack! :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: