slide show

Changes

 
Jag har gjort lite småförändringar i mitt rum, har bl.a köpt en ny stol till min nagelhörna (egentligen var det någon slags matbordsstol men jag tycker inte det ser ut som det), lite förvaringsgrejer till mina nagelsaker, gjort om där mina nagellack står (alla fick inte plats längre haha), bytt ut en NY tavla mot en annan och dekorerat om min parfymhylla med alla NY grejer och flaskor.
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Fint du gjort det:)

Fillan

Herregud vad fint! Vilken dröm!

Sofia

Ja det var supegott :D

Natalie

Vilket snyggt rum! Vad häftigt de där hjärtat var som du har på väggen med nagellack i:)

F E L I C I A

guud vad många nagellack!!
Jag skulle vilja lära mig måla mönster osv, men jag kan knappt måla min högerhand :(

Linnéa

Sååå himla mycket fint <3

anette

Vet du vad den stolen heter om det är ikea?
/anette

Svar: den är inte från ikea.
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: