slide show

Catching dreams

 
Jag gjorde en enklare version av drömfångare på mina naglar igår, gillar ni dom? ♥ nagellacken jag använde var china glaze - x-ta-sea, china glaze - in a lily bit, essie - blanc och akrylfärg som vanligt till detaljerna.
SARA EMILIA

Riktigt fint detta också! Älskar drömfångare förresten :)

NATHALIE - Fashionblog

Åh vad snyggt, verkligen höstigt :D kram

Sara

Snyggt!!!

andrea

gud så fint :)

Linnéa

Mmm, så fina <3

ɑ n n i k ɑ

Sjukt snygga naglar! :D

NICOLE

Ja åh vad snyggt! :)

Beatrice Jakobsson

Snyggt!

♫♪ sandra

härligt med lila!

Sara Ekman

jättefint :)

Susanna

Åh, blir galen av att se alla dina naglar som du gör. Så otroligt fina!! :D

Svar: åh tack :D
Julia

Beatrice Johansson

Så himla fint:)

sv: Det var det:) Kramisar♥

joicio.blogg.se

Mycket fint! Jag ska ju göra om mina naglar idag :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag har alltid trott att du målade med nagellack dina dekorationer också. Så det är akrylfärg!

Svar: jag har alltid använt nagellack förut men nu den senaste månaden har jag börjat använda akrylfärg mer och mer :) men ibland målar jag med nagellack också, det är mest svarta och vita detaljer som är målade med akrylfärg.
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: